Promocje
Skarpetki Stopki Happy Socks - FLOWER
Skarpetki Stopki Happy Socks - FLOWER
27,90 zł 27,06 zł
Skarpety Happy Socks Stylowy Kamuflaż
Skarpety Happy Socks Stylowy Kamuflaż
34,90 zł 29,90 zł
Kolorowe Skarpetki Wzorzysta Zebra
Kolorowe Skarpetki Wzorzysta Zebra
34,90 zł 29,90 zł
Czerwone Skarpety z Serii Palm Beach
Czerwone Skarpety z Serii Palm Beach
34,90 zł 29,90 zł
Kolorowe Skarpetki Happy Socks w Paski
Kolorowe Skarpetki Happy Socks w Paski
34,90 zł 29,90 zł
Getry bawełniane Steven
Getry bawełniane Steven
9,99 zł 9,49 zł
Skarpety Świąteczne w Kolorowe Choinki
Skarpety Świąteczne w Kolorowe Choinki
34,90 zł 29,90 zł
Odjazdowe Skarpety Happy Socks Basket
Odjazdowe Skarpety Happy Socks Basket
34,90 zł 29,90 zł
Niebieskie Skarpety z Serii Paisley
Niebieskie Skarpety z Serii Paisley
34,90 zł 29,90 zł
Damskie i Męskie Skarpetki w Romby
Damskie i Męskie Skarpetki w Romby
34,90 zł 29,90 zł
Kolorowe skarpetki z kolekcji Aloha Sock
Kolorowe skarpetki z kolekcji Aloha Sock
34,90 zł 29,90 zł
Chmura tagów
Zwrot / Wymiana

Zwroty

Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres SOOX. ul. Dziennikarska 12/8, 70-822 Szczecin, Powyższe jest możliwe tylko w przypadku gdy towar nie był używany, nie został zniszczony. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres sklepu. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru po otrzymaniu zwrotu, jednakże koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa klient. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu towaru na koszt sklepu. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, na koszt odbiorcy, cena podlegająca zwrotowi na rzecz klienta, zostanie pomniejszona o zapłacone przez sklep koszty dostarczenia zwrotu. Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek. W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany z przekazem pocztowym, w tym przypadku koszt przekazu zostanie odliczony od kwoty należności. W przypadku zwrotu zamówień premiowanych bonusem, darmową przesyłką częściową, całościową, zwracana wpłata zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki. W przypadku przesyłek zaginionych do czasu ustalenia faktycznych losów przesyłki z firmą przewozową zwrot nie może być dokonany.  

  

Wymiana

W przypadku wymiany towaru na inny rozmiar lub model warunkiem jest aby towar wymieniany był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, z metkami i kompletny. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient. 

Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. Prosimy o odsyłanie zwracanego towaru w usztywnianym opakowaniu.

   

Reklamacje

W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

W przypadku przesyłek zaginionych do czasu ustalenia faktycznych losów przesyłki z firmą przewozową zwrot nie może być dokonany. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wg regulaminów firm przewozowych wynosi do 30 dni. 

Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki pod adresem SOOX, ul. Dziennikarska 12/8, 70-822 Szczecin. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

Reklamacje dotyczące sposobu realizacji zamówień są przyjmowane pisemnie pod adresem mailowym soox@soox.pl. Odpowiedź na reklamację jest udzielana pisemnie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl