Promocje
Skarpetki  w Pudełku Dla Mamy "I ❤ YOU MUM"
Skarpetki w Pudełku Dla Mamy "I ❤ YOU MUM"
99,90 zł 79,92 zł
Skarpety Damskie i Męskie w Grube Pasy
Skarpety Damskie i Męskie w Grube Pasy
29,90 zł 26,91 zł
Skarpety w Paski jak Tęcza
Skarpety w Paski jak Tęcza
34,90 zł 27,92 zł
Skarpety Bawełniane z Serii Zoo - Żyrafa
Skarpety Bawełniane z Serii Zoo - Żyrafa
34,90 zł 27,92 zł
KOLOROWE SKARPETY HAPPY SOCKS BIG DOT
KOLOROWE SKARPETY HAPPY SOCKS BIG DOT
34,90 zł 27,92 zł
Biało-Czarne Skarpety z Serii Zoo - Leopard
Biało-Czarne Skarpety z Serii Zoo - Leopard
34,90 zł 27,92 zł
Skarpety w paski Happy Socks Stripe
Skarpety w paski Happy Socks Stripe
34,90 zł 27,92 zł
Skarpety Bawełniane Okraszone Rombami
Skarpety Bawełniane Okraszone Rombami
29,90 zł 26,91 zł
Skarpetki Bawełniane Flamingi
Skarpetki Bawełniane Flamingi
29,90 zł 26,91 zł
Kolorowe Skarpety w Paski i Paski
Kolorowe Skarpety w Paski i Paski
34,90 zł 27,92 zł
Klasyczne Skarpety w Romby do Garnituru
Klasyczne Skarpety w Romby do Garnituru
29,90 zł 26,91 zł
Chmura tagów
Zwrot / Wymiana

Zwroty

Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go na adres SOOX. ul. Dziennikarska 12/8, 70-822 Szczecin, Powyższe jest możliwe tylko w przypadku gdy towar nie był używany, nie został zniszczony. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres sklepu. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru po otrzymaniu zwrotu, jednakże koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa klient. Klient nie ma prawa dokonywać zwrotu towaru na koszt sklepu. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postanowieniom regulaminu, na koszt odbiorcy, cena podlegająca zwrotowi na rzecz klienta, zostanie pomniejszona o zapłacone przez sklep koszty dostarczenia zwrotu. Przy rezygnacji z towaru pieniądze zwracamy przelewem bankowym na podany rachunek. W wyjątkowych przypadkach zwrot może być dokonany z przekazem pocztowym, w tym przypadku koszt przekazu zostanie odliczony od kwoty należności. W przypadku zwrotu zamówień premiowanych bonusem, darmową przesyłką częściową, całościową, zwracana wpłata zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki. W przypadku przesyłek zaginionych do czasu ustalenia faktycznych losów przesyłki z firmą przewozową zwrot nie może być dokonany.  

  

Wymiana

W przypadku wymiany towaru na inny rozmiar lub model warunkiem jest aby towar wymieniany był nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, z metkami i kompletny. Koszty wymiany towaru pokrywa Klient. 

Przy wymianie towaru na inny model ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione. Prosimy o odsyłanie zwracanego towaru w usztywnianym opakowaniu.

   

Reklamacje

W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

W przypadku przesyłek zaginionych do czasu ustalenia faktycznych losów przesyłki z firmą przewozową zwrot nie może być dokonany. Czas udzielenia odpowiedzi na reklamację wg regulaminów firm przewozowych wynosi do 30 dni. 

Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki pod adresem SOOX, ul. Dziennikarska 12/8, 70-822 Szczecin. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.

Reklamacje dotyczące sposobu realizacji zamówień są przyjmowane pisemnie pod adresem mailowym soox@soox.pl. Odpowiedź na reklamację jest udzielana pisemnie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl